Tankarna äter upp mig
2010-03-20 / 16:52:28 / Allmänt

Vet verkligen inte hur jag ska göra! Ska jag glömma o gå vidare eller ska jag hålla kvar o hoppas på det bästa?

Så mycket som har sagts o så mycket jag vill göra, men nu verkar allt som bortblåst. Hur blev det såhär? Fattar verkligen inte.. allt som var så underbart känns så långt borta nu.
Sjukt hur saker bara kan ändras över en natt eller 2 dygn. Inget annat än respekt var det va??? var det inte så du sa? ... MHM jag märker det. Helt ärligt... jag tror jag skiter i detta nu. Du har fått tillräckligt med tid!

Hoppas att du ångrar dig när du märker att jag inte längre står vid din sida!

Dags att gå vidare.. Lever hellre själv än med någon som inte förtjänar mig :P

Life as singel is beautiful <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: