Dagen som har varit so far
2010-03-24 / 14:36:45 / Allmänt

Huvudet hänger inte riktigt med idag. Är as trött, skulle behöva sova i 4 dygn för att känna mig utvilad.

Har varit på vårdcentralen med Natta idag o fått reda på att hon har övre luftrörs inflammation.. trevligt att få en diagnos även om  jag hade önskat att dom hade sagt att det var en förkylning, men men nu vet vi så då kan vi börja behandla det hela. Usch va jag känner mig depp idag då.. det här är så inte jag! Känslorna är astråkiga o jobbiga. Alla jävla tankar som man hade för över ett år sen kommer tillbaka nu.. hur fan kommer det sig?


Blä, nu ska jag ta mig i kragen o tänka på allt positivt istället.. Jag har ju som sagt en underbar dotter o massa underbara vänner + världens bästa familj <3

Alla ni andra kan dra någonstans . =D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: