Julafton o födelsedagen blev lyckad trots ...
2010-12-27 / 00:21:48 / Allmänt

Julafton o födelsedagen blev lyckad trots att Natta inte var med mig. Saknade henne som fan men klart att pappa också måste få ha sin dotter ibland. Lillen hämtade mig vid halv 1 sen åkte vi till syrran o där blev det skitsnack o trolltyg i tomteskogen sen donken efteråt. O jag vet, man kan ju inte äta donken på julafton men alla var hungriga o vi skulle inte äta förrän 7 så det blev så. Sen blev det kalle anka tittande. Efter det började folket dyka upp, vi dukade o fixade lite med maten sen helt plötsligt var klockan dags för ännu mer mat. Vi åt o sen blev det julklapps utdelning. Fick massa fint. Presentkort, en helfigur spegel, en ram med frostat glas, en morgonrock o lite annat bra att ha saker. Sen bar det av ner till deli med Cissi o gänget. Vid 1 bestämde vi oss för att dra hem istället o där väntade ännu en julklapp på min säng... Den var från baby! En till morgonrock. Så sjukt skön den är! Blev jätte glad. Sen dök baby upp o när vi vaknade så hade vi en mysmorgon. Sen fick han för sig att vi skulle dra till media markt för att kolla lite. Men det var 50 meter Kö bara för att komma in så vi drog till elgiganten istället där baby köpte en tv i födelsedags present till mig :) så snäll. Sen drog vi hem, tog det lugnt o sen skulle han ut o äta med boysen. Efter några timmar kom Natta hem o det blev mys o hon öppnade sina julklappar. Så har min helg varit :) mys mys <3 så glad att jag har er Jonte o Natta <3 ni förgyller mina dagar! Kärlek till er.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: