Underbara hem
2010-08-30 / 23:33:59 / Allmänt

Jag älskar verkligen att vara hemma, alltså missförstå mig rätt.. vill gärna ha ett jobb o så menade mer att det är så sjukt skönt att komma hem efter att ha varit iväg en hel dag. När Natta har somnat, bara sätta sig i soffan o dega.

Igår sov vi uppe hos grannen, hon o hennes barn är så sjukt underbara. Även hennes systar är härliga.
Vaknade imorse, käkade frukost o sen blev vi kvar där till det var dags att gå iväg med hennes 2 söner till deras pappa, vi följde med och lämnade dom o sen gick jag o Natta till busfabriken för att träffa Sandra o Nellie. Det var riktigt kul där idag.. herregud vad vi busade :D Tack sandra för en underbar dag :)
Efter buset så kom Nathalie o Ahmed o hämtade oss, vi åkte till willys för att handla sedan fick vi skjuts hem, Tack så jätte mycket för skjutsen <3
Väl hemma så sprang Natta raka vägen upp till grannen o sa att vi var hemma igen. Ebba (grannens dotter) kom ner o dom busade lite till. Sen kom Alex med Ebbas grejer.. o gissa om hon var en ängel.. hon ställde sig o diska för hon tyckte att jag stressade sådant. Vi kom hem kvart över 6 o då skulle jag hinna diska o laga mat o allt innan det var dags för barnen att sova så hon hjälpte mig :D  Tack gumman för det med <3

Sen blev det lite plock bland barnkläder, barnen badade o sen gick Ebba o Natta o la sig i min säng o Alex gick upp till sig :)
Nu sover barnen som stockar där inne.
Imorgon blir det upp kl. 6, käka frulle sedan iväg med Ebba till skolan o Natta till dagis, hem o städa, hämta Natta o hämta Ebba, hem o tvätta o laga mat.. sen skicka Natta i säng o sen soooova :P hahaha

Nu ska jag btw också sova.. helt slut + att vi ska ju upp tidigt imorgon så nu säger jag Godnatt!

Puss o kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: