Oj oj vilken dag :P
2010-08-31 / 20:09:16 / Allmänt

Vaknade imorse och kollade på klockan 05.44 stod den på. Damn bara en kvart kvar innan jag skulle gå upp. Men nog fan skulle jag sova den! Nästa gång klockan ringde blev det jobbigt att gå upp :S Men upp kom jag o sen tog det ca 30 minuter innan jag fick upp barnen ur sängen. Sen blev det frukost o avfärd mot skolan. Efter att ha lämnat Ebba på skolan så gick vi hem o myste lite, sen blev det att städa o rensa massa lådor o sånt.  Käkade lunch sen fortsatte städningen.

Hämtade Ebba vid halv 4 sen gick vi hem o laddade en maskin tvätt o började med maten. Efter ett tag kom alex o vi käkade sen blev det skitsnack ända fram till halv 8.

Nu sover Natta o jag tror att det tog ca 5 minuter från att dom gick tills hon sov :P Snacka om slutkörd haha

Imorgon blir det upp tidigt igen bara för att få in alla rutiner efter sommarlovet.

Nu ska jag nörda o glo på fångarna på fortet

Puss o kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: