Min ängel <3
2010-08-17 / 23:05:36 / Allmänt

Nu är min ängel hemma igen!

Guud, jag höll på att börja gråta när hon kom innanför dörren. Jag visste att jag hade saknat henne som fan.. men när jag såg henne så insåg jag att jag hade saknat henne ännumer.
Kärleken till ens barn är oändligt och kan aldrig sättas i ord.. iaf inte kärleken jag känner till min dotter. Även om vi har våra bråk så behöver hon aldrig tvivla på att hon har en mamma som älskar henne o höjer henne till skyarna!


Nu ligger tösan o sover i sin säng helt utmattad. Finns det något finare än när ens barn sover? .. Ja när dom skrattar .. Och Natta ditt leende gör hela min dag!

Du är min sol <3

Annars idag så vaknade jag lite senare än väntat.. halv 1 :P haha sen gick jag raka vägen upp till grannen där det blev en (eller flera) cigg o en massa prat.. sen hem för att städa lite. Sen har jag bara gått o väntat på att Natta skulle komma hem... o nu är hon ju äntligen här :)


Nu blir det att ta det lugnt fram tills sängen o kuddarna ropar på mig.

Hörs igen imorgon..


Bjuder på några bilder på min ängel <3













1 Kommentarer
Nathalie Mattsson:

Tro på dig själv och skit i vad alla säger och tycker...du har en underbar dotter och mycket att kämpa för...tror på dig ...kramis



SKRIVET DEN: 2010-08-19 KL: 14:48:09



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: