Sjuk hur trött man kan vara
2010-04-01 / 11:44:56 / Allmänt

Min kära dotter hade en härlig natt inatt... hon somnade 20 minuter sen var hon vaken till halv 4. Blir galen när hon inte sover. Jag älskar henne över allt annat men herregud blir hon aldrig trött? Fattar inte, hon hade liksom varit vaken sen halv 7 på morgonen, sovit 45 min på dagis o sen fick jag henne att somna vid kl.22 o då sover ungen i 20 minuter sen var hon redo att leka igen... :S Vet inte vad jag ska göra för att få henne att sova. Hjälper inte att lägga sig i sängen heller för hon somnar inte.. ligger alltid med henne i sängen från halv 8 tills hon somnar.. men ändå så somnar hon inte :S

Aja, ikväll blir det nya tag.. Blir ju lite svårt att få henne att sova i sin säng igen eftersom att hon har sovit i min nu när hon har varit sjuk men det löser sig.. man får vara lite envis precis som hon är.

Kärlek till dig min underbara dotter <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: