Min ängel
2009-10-25 / 21:31:09 / Nathalie

Helgen var kul! I fredags var vi hundvakt åt en kompis vovve.. sjukt underbar hund! Dock så hade han ju sina dampryck!

Idag kom min ängel hem.. gud va jag saknar henne när hon inte är hemma, har ju dock haft rätt tur denna vecka då jag fick ha henne en stund i fredags, så jag har ju träffat henne iaf :D
När hon kom hem så var hon på världens bästa humör. Hon är så glad min lilla plutt när hon kommer hem, vilket gör mig sjukt glad. Hon är verkligen mitt allt! Sen åkte vi hem till Sandras mamma o käkade mat och pratade massor. Gick förvånansvärt bra att åka spårvagn o buss idag helt utan vagn. Hon satt snällt på sin plats o bara lös som en sol.
Hon blev dock satans trött när vi var hemma hos Hella så hon somnade i bilen hem. Nu ligger pluttan o sover i sin säng, inne på hennes rum. Har gått otroligt bra att få henne att sova i sitt rum, var lite jobbigt ibörjan men det tog bara några dagar sen sov hon utan problem. Visst att hon vaknar ibland men det är ändå sånt man kan leva med eftersom att man märker hela tiden att det går bättre o bättre. Hon vaknar inte alls lika mycket nu som hon gjorde förrut! Hon älskar verkligen sin säng!

Nee, nu ska faktiskt jag också knalla till sängen.. är helt slut! Har ju praktiken imorgon.. lite tråkigt eftersom att jag hade hoppats på att vara ledig den här veckan, men det får gå ändå!

Puss o kram






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: