Underbara dag
2009-03-30 / 21:48:19 / Allmänt

Dagen började med att klockan ringde 05,30, då var det bara att stiga upp o börja fixa iordning sig, sen vaknade Nathalie o jag fick en glad överraskning efter en liten stund *älska*

Åkte till dagis, men hon somnade på vägen så jag lämnade bara in henne o åkte vidare till söder tull där jag mötte Sandra, som vanligt när jag inte försover mig :) Vidare till skolan för tråk lektion med Anita Holm.. I just looove that teacher.. *not* :) Men jag hade förflyttningsteknik .. vilket var tråkigare än hennes lektioner men det var väl ändå jävligt bra att veta vissa saker. På lunchen/hålan så gick Jag, Jessica, Sandra o Fia ner till snäckan o käkade lunch. Sen blev det en sväng på stan, sedan tillbaka till skolan för en föreläsning.
Fy fan va jag garvade på den lektionen o sminket rann och ja.. jag får nog ta o öva lite på den där sug tekniken :P HAHAHAHAHAHAHA!!  Älskar verkligen er brudar!!

Sen tog jag och Cathrin en promenad till dagis för att hämta barnen. Åkte hem o fick sedan besök utav Fia, hon hade med sig bullar vilket var mycket mumsigt! Tack gumman!

Även ett stort tack till min syster som åkte o köpte blöjor till mig!! Älskar dig syster, hoppas att jag kan ställa upp för dig lika mycket nångång!!

Nu sitter jag i sängen med nathalie brevid mig, och pratar med tjejerna :D

Puss o kramar nu blir det nog ett rök!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: