Helt underbart
2009-03-30 / 19:17:44 / Allmänt

Det är så roligt att se hur folk kan leva i en låssas värld. Att man kan inbilla sig saker och tro att det är något som det verkligen inte är! 
Skulle bra gärna vilja veta vad som pågår i skallen på vissa!? Mår folk bättre av att förneka saker så varsegod, men ibland är det bättre att inse fakta o lägga vissa saker bakom sig!

Kanske borde ha tagit vara på saker medans man hade det !? Vissa plockar bara upp det som andra kastat bort!!
Inte mitt fel att "vissa" inte kan se vad dom har förän det försvinner! 

Man får säga vad man vill om mig, det biter inte, för jag vet vad jag har o inte har! 


ha ett bra liv.. det ska jag, utan idioter!!!

1 Kommentarer
Anonym:

Heja Jejja. Stå på dig. Du har inte gjort nått fel,

du har bara räddat något som är dömt att misslyckas. Du vet att du har vänner här runt om dig, som står på din sida och alltid finns här för dej. Du att förtjänar att vara lycklg. För en människa som dej hittar man aldrig mer igen. Kom ihåg att ingen cp-tjeja ska trycka ned dig. Du har mycket mer värdig liv än vad hon har som lever i en låtsas värld och bara tänker på sig själv. Älskar dig gumman! Puss Sandra



SKRIVET DEN: 2009-03-30 KL: 21:42:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: