Försök ni
2009-03-28 / 12:54:24 / Allmänt

Det är bara att sätta igång!!! Try to Break me down if you think its gonna work.
Im stronger than you.. And I will stand up tall with my head up high!


Jag vet vad jag har gjort och jag ångrar mig inte för en sekund!


Just nu sitter vi hemma inne på toan :P Nathalie badar och jag passar på att blogga lite! Väntar på att Emil ska komma o hämta henne, sen ska jag lägga mig i ett bad o njuta av att vara barnledig. Blir nog dammsugning, moppning o lite diskning med.. det behövs idag då nathalie hällde ut chips på hela golvet!

Senare kommer ju Jessica då blir det förfest sen ut på krogen. Ska bli kul att umgås lite med Jessica.. härlig person det där :P

Ne nu ska jag glo runt lite på nätet.

Pussar o kramar till alla UNDERBARA människor där ute!

1 Kommentarer
jessica k:

hahah , tack så mkt gumman :).. du är också härlig och störtskön !!!... sen håller jag med dig om det där som står högst upp i bloggen :)



puss



SKRIVET DEN: 2009-03-28 KL: 15:16:35



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: