En dag på centralen
2009-03-21 / 01:24:27 / Allmänt

Jepp, dagen började med att telefonen ringde hela tiden o Nathalie mådde inge bra. Sen blev det en promenad och lunch med Helena o Leo, efteråt så gick jag o träffade mamma o mina systrar för att lämna min dotter. Dom skulle gå en promenad + att jag skulle på anställnings intervju på Tuppens hemtjänst. And guess what.. I GOT THE JOB :) Så nu har man sommarjobb, eller ja, iaf dom 5 veckorna.. sen kan man ju hoppas på att man får hoppa in xtra också. Ska ringa runt lite på måndag också och se om det finns några andra jobb.

Efter att vi kom hem så somnade jag och Nathalie på soffan. Märkte att hon verkligen inte mådde bra så jag ringde till 1177 (sjukvårdsrådgivningen) för att få en läkar tid. Och det fick jag, kvart över 7 skulle vi vara där. Mamma skjutsade dit oss så att vi var där ca 10 i 7. Satt och väntade en evighet o sen var det våran tur.. Nathalie gillade verkligen inte doktorn, men han sa att allt lät bra o så men han ville ha ett blodprov och ett urinprov. Hur lätt är det att ta ett urinprov på en unge som knappt kissar? Visst, hon dricker väldigt mycket nu när hon är sjuk, men hon svettas ju ut det mesta. Aja, hon var duktigt när det gällde blodprovet men något urinprov fick dom inte av henne.
Deras diagnos av henne var att hon har ett virus i kroppen vilket ger henne feber och febern gör att hon andas fortare och låter anfådd. Fick iaf rådet att ge henne dubbeldos av alvedon (bara ikväll) o sen regelbundet ge vanlig dos. Sedan sa han även att om det inte går över på 2 dagar så fick jag höra av mig igen så skulle dom ta fler tester.

Ne, nu vaknade damen inne i sovrummet så nu ska jag också sova!!

God natt!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: