1 år och lite annat
2009-03-02 / 12:54:03 / Allmänt

I torsdags så fyllde min älskade lillesyster 1 helt år!! Gud va tiden går fort, kan inte fatta att tiden bara rinner förbi. Nathalie blir dessutom 18 månder den 10e. O hon bara lär sig mer och mer och man kan ha en komunikation med henne. Hon lär sig nya ord varje dag och hon är så underbar min älskade dotter och det är min Lillesyster också!!!

Det är alla mina syskon iofs. Älskar dom alla väldigt mycket. Matthias, den minsta lillebrodern, fyller 15 på torsdag! Shit han var ju liten nyss.. eller han kommer alltid att vara liten i mina ögon.

Här kommer lite bilder från Torsdag och helgen med mina underbara vänner!!!



1Års kalaset

        
              


Kompisarna från skolan

Cathrin o Josefine                 Sandra                                 Josefine                      Josefins kille, Jessica o Sandra
           

Sandra
      



1 Kommentarer
Jenny:

Naww vad fina ni är!!!

Kram Jenny



SKRIVET DEN: 2009-03-02 KL: 13:35:25 URL: http://baralsj.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: