väntar
2009-07-19 / 07:47:18 / Allmänt

Sitter här o väntar på att klockan ska gå framåt ungefär 10 minuter så att jag kan röra mig utåt mot spånkan. Börjar jobba kl. 8 men spårvagnen går inte förrän 5 i 8 så jag får komma lite sent idag, vem vill gå i dethär skit vädret? Dom har ju sagt att det inte gör något, eftersom att dom vet att spårvagnarna inte går så ofta på helgerna.

Igår jobbade jag delad tur, o fy fan va död man var när man kom hem. Det var inte jobbigt i sig, men fan va trött jag var hela dagen. Blev ju inte så mycket sova dagarna innan.

Var iaf på kryssning torsdag - fredag.. fan va kul det var. Får hoppas att det blir en till så småning om :P Bilder från den kommer senare i veckan när jag har tid och lust att sitta med det.

Nu ska jag snart röra mig utåt.

IDAG KOMMER MIN ÄLSKLING HEM!!!! GUD VA JAG SAKNAR HENNE! GRYMT SJUKT HUR MYCKET MAN KAN SAKNA EN LITEN TROLLUNGE :P   NATHALIE, MAMMA ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN!
Ska hämta henne hos emil så fort att jag har slutat :D  Ska bli skönt att få hem henne igen, sen ska vi mysa hela veckan!!!

Puss o kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: