Sitter på jobbet och väntar
2009-07-10 / 12:00:16 / Allmänt

på att lunchen ska ta slut. Åt frukost här på jobbet precis innan lunchen så lunchen var inte så lockande när det igentligen var dags för lunch. Är ju inte så lång tid kvar nu tills jag börjar igen eftersom att jag börjar kl. 12.

Ihelgen ska jag njuta av ledigheten för på måndag drar det igång med jobbandet igen. Då blir det 4 intensiva veckor med massa jobb, men det gör inget, för det är pengar iaf :D Pengar som jag ska lägga på min dotter.. hitta på något kul med henne.. kanske spara ihop till en utlandsresa för henne, mig och sandra? Vi har ju pratat om det.. efter sommaren ska jag och sandra sluta röka och då ska alla pengar, som har gått till cigg, raka vägen ner i en burk eller in på ett konto där dom ska lagras tills vi har råd med en resa :D Mysigt mysigt!

Ne nu ska jag göra lite nytta istället.. det är ju inte ofta man gör det liksom :P

Puss o kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: