R.I.P
2009-07-27 / 03:40:10 / Allmänt

Omfattande helg det här!!!

Jag förstår ingenting. Åkte till Eskilstuna i fredags för att hälsa på pappsen. Gick jätte bra att åka dit, Nathalie skötte sig jätte bra. Danne o Henke kom över en stund till pappa på kvällen så vi satt på balkongen och pratade o skojade massor, tack pojkar!

På lördagen var vi hos pappa och sen begav vi oss till sthlm. På vägen dit får Sandra ett telefonsamtal där dom berättar att en av hennes barndomsvänner har dött tidigare på morgonen :(
Tycker så synd om Sandra just nu och jag känner mig så maktlös. Känns verkligen som att inget jag säger får henne att må bättre! Jag vet att det hjälper genom att bara vara där för henne, men ändå!

Rest in peace Eddie 1987-2009

Efter det har allt bara varit dimma för både henne o mig! Har inte fattat att det är sant!

Sandra gumman, du vet att jag alltid kommer att finnas här för dig! Jag älskar dig tjejen!

Nu måste jag verkligen försöka sova igen.. ska ju upp o jobba snart!
Men hur lätt är det när man inte kan sova för att man tänker för mycket på allt!

Puss o kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: