Lite bilder från vecka.27
2009-07-11 / 22:52:29 / Allmänt

Skara Resan


Jag flummar i bilen


Sandra lika så


Vi är uttråkade


Kimmens tattuering, Leffe har en likadan


Pojkarna  där fram


Jejja börjar bli onykter


Sandra o Kimmen = bad asses


Våra grannar på campingen blev lite fulla o sprang runt nakna


Jag är uttråkad i väntan på att pojkarna ska köra gocart


Jag fick hålla Kimmens keps, fint va :P


Kimmen åker gocart


Leffe lika så


På väg till Eskilstuna och Power meet


Sandra på tåget till E-tuna


Jag sitter brevid o är lika knäpp som vanligt


Jag på balkongen hos pappa


Sandra har tråkigt på balkongen


Fredagen - Power meet


Sandra uttåkad i väntan på att folket ska komma o hämta oss


Hannah också


Jag börjar bli irriterad för att våran skjuts inte kommer


Henke på väg till Power meet


Grabbarna grus i baksätet


Rolig prick o hans tjej


Sandra njuter av den fina sittplatsen


Jag och Stefan har skit kul där bak


Sandra och jag


Stefan och jag

Sandra blev fast kedjad med Henke (så kan det gå)


Lördagen!


Sandra o jag redo för att åka


Karro och ? i bilen


Peter the driver


Karros lillesyrra och jockes lillesyrra i bilen


Karro njuter för fulla muggar ;P


Pullan o jag i bilen


Fina bilen åkte förbi


Jimmy, peter och karro


Pf och Jimmy, söta pojkar det där


Sandra o PF.. så söta


Undra vad dom pratar om!?


Jimmy och Nicke från Boden


Jag och min älskling


Petra och Tobbe.. roliga människor det där :)


Jag och älsklingen


Hahaha rolig jävel som trodde att han kunde spela gitarr och sjunga


Jimmy provar lyckan :P


Nicke o Jimmy dansar på bilen


Nicke Naken.. hm undra varför han kallas så?


Naken kör bilen :P


Rädd för solen?


PF är nog bakis, eller vad säger ni?


Nicke med blommor i håret


Hahaha han somnade på en bänk


Nicke leker Jesus

Pusskalas på campingen


Naken.. jaa vad gör han egentligen?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: