Sverige... underbart eller?
2008-06-11 / 00:25:44 / Allmänt

Nu sitter man här.. Sverige har precis vunnit mot grekland för första gången på 88 år :P Förra gången vi vann mot Grekland var 1920 och då vann vi med 9-0! Det blev inte lika storslaget idag men det blev ju iallafall 2-0 till oss :) Jag hade tippat 2-1 till oss men det var härligt att Isaksson fick hålla nollan. Tror ni att Sverige har någon chans i EM nu då? Jag tror inte att dom vinner mot spanien på lördag iaf. Men jag håller tummarna ändå!

Men, om lite annat då:
Idag har jag, Nathalie, mamma och Nova varit på ÖF. Som vanligt när vi går dit så somnar båda ungarna på vägen. Nova vaknade inte långt efter att vi anlänt medans Nathalie sov en lite längre stund. Det var så gulligt att se Nathalie sitta och leka med andra ungar och inte bry sig om att dom klättrade över henne, utan hon lekte på och gav tillbaka! Det är härligt med ungar. Hon är ju så söt när hon kryper och ser så satans nyfiken ut. Guud jag trodde inte att man kunde älska någon så mycket! Måste även lägga några ord till min kära mor. Tack mamma för att du finns! Vet inte hur jag skulle klara av vardagen om du inte fanns med dina råd. Du är en underbar mamma och en underbar mormor åt Nathalie. 
Just ja, Emil var nere och skrev på papper om sommarjobbet idag :) Underbart att han ska jobba lite isommar och tjäna lite pengar + att han var nere och skaffade glasögon till körkortet idag. Han måste ju ha glasögon när han ska köra bil eftersom att han är halvblind :P Ne jag skoja han är bara lite blind. Nathalie blev ju även 9 månader idag!!

Imorgon så har jag inget speciellt planerat. Emil har sagt att vi ska gå ut och gå om det är fint väder. Annars ska jag bara vara hemma och ta hand om min dotter.  

Puss och kramar
 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: