Sjukling
2008-06-15 / 18:29:17 / Allmänt

Ja, Nathalie har gått och blivit sjuk :( Febrig, hostig och snorig :( Verkar som att det är tänder på G också för hon är svullen i munnen så vi får väl se vad som hender med det :) Tycker synd om min lilla tös, fast hon är väldigt pigg ändå, kryper omkring och skrattar och sen helt plötsligt så är hon grinig sen 2 sekunder senare så är livet toppen igen :P Hon är lite knäpp våran tossa :)

Vad har hent annars? Ja, i fredags var vi hos mamma/mormor så gick vi en stund på stan. Väl hemma hos mamma igen så märkte jag att Nathalie var jätte varm.. när vi kom hem så tog jag tempen. 39,4 hade damen. Sen skulle jag tvätta, emil gick hem till sin bror och Emelie Mets slog mig en signal. Det var trevligt att babbla lite i luren med den damen, det var ju ett tag sen sist. Det får vi göra om :P

Lördagen då.. Jag, Nathalie och syster/moster Roni gick upp till eneby för att köpa näsdroppar till Nathalie och handla hem lite gott till fotbollen. Sen lagade vi mat. Tandori kyckling med basminris och en kallsås. Sen kom Mattias och Calle över för att kolla fotbollen. Det gick ju inte så bra, men vi blev ju iaf inte utklassade av Torres och Co :P

Idag har vi inte gjort något alls. Nathalie ligger och sover, Emil hjälper sin mamma i sin brors lägenhet och jag ska snart diska vidare. 

Ha det bra, på åretseende!

Kramar 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: