Novas Dop
2008-06-07 / 23:09:45 / Allmänt

Idag har jag och Nathalie varit på Lillasyster Novas dop. Det var jätte trevligt. Synd bara att Emil inte följde med.. fast det är ju mitt fel, jag sa ju att han inte fick följa med!

Nova var såå himla söt i klänningen och hon var jätte duktig i kyrkan. Hon grät lite men det får man göra. Storasyster Roni sjöng på dopet också.. Jag säger bara: Modigt syrran! Jag hade aldrig klarat av det. Fint var det iallafall! Duktig flicka :P

Efter dopet så var det smörgåstårta och fika på Matteusgården. Det var jätte trevligt och Nova fick massa fina presenter.
Nathalie däremot tyckte inte alls att det var kul med dop :( Usch, massa läskiga människor som skulle fram och hälsa. Det är så himla tråkigt att hon är så. Jag kunde ju inte göra nånting utan att ha en gråtandes unge efter mig. Men det går väl över nångång i framtiden. Hon tyckte ju iaf att det var kul när hon fick massa kartonger att leka med.

Sen när vi kom hem så var Robban (Emils lillebror) hemma hos oss. Så nu sitter dom och spelar lite krysslåda, Nathalie har precis somnat och jag passar på att sitta lite vid datorn och lägga in alla bilder rån dopet.

Puss och kram


 Nova             Kenta, Mamma och NovaKenta, Mamma och Nova           
Mamma, Lena Faster/gudmor och Nova Mamma, Lena(faster/gudmor) och Nova          Novas farmor och farfar
En tokgråten Nathalie och en flummig mamma :PNathalie och jag (nathalie har gråtigt massor)    Storasyster Roni och Lillen

Dop barnet själv! Gud va jag älskar den lilla krabbaten!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: