Grattis Cartin
2008-06-26 / 23:18:36 / Allmänt

Catrin "Cattis" Johansson fick kl. 10,28 imorse en liten grabb som ska heta Ludwig.  Allt verkade ha gått bra så jag säger bara, Grattis gumman! Äntligen har du din lilla guldklimp :)

Annars så sitter jag här.. Nathalie har precis somnat. Imorgon ska vi till vårdcentralen med henne. Hon är så himla grinig.. jag står inte ut! Eller det är inte det att jag inte står ut utan jag vill mer veta varför hon är såå grinig. Får jag bara veta varför så kan jag ju kanske underlätta det för henne. Det kan ju liksom inte bara vara att hon har ändrat personlighet helt plötsligt. Från att vara en underbar liten tös som nästan aldrig är grinig till att vara ett riktigt pms monster :P Men men, vi får se vad folket säger imorgon.

Imorgon kommer även en av mina bröder hit.. kanske båda!

Puss och kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: