Dagen
2008-06-29 / 00:36:09 / Allmänt

Imorse (kl. 10.30) så blev vi väckta av att Helena och Leo ringde och frågade om vi skulle med till Maxi och kolla lite. Jag sa visst, ge mig 10 minuter så kommer vi. Klädde på oss och började knalla till maxi. På vägen så gör dom världens sötaste grej. Leo sträcker ut handen mot Nathalie och hon likadant mot Leo. Så sitter dom där och håller handen medans vi går med barnvagnarna.. fyfan va sött det var. Tack o lov att Helena hade mobilen med super kameran till hands och fångade det hela på bild :) Är Nathalie och Leo kära tro? Hehe lite ung tycker jag, men första kärleken ska väl komma nångång eller!?

Väl hemma så käkade vi sen bar det av till Lotten. Jag släppte av Emil på vägen hos hans bror, dom skulle på poolparty.
Så jag var hemma hos Lotten och umgicks till 9 tiden sen gick jag och Nathalie hem och myste.

Nu ligger hon och sover och jag har precis betalat räkningar. Blev inte särskillt glad när jag märkte att vi inte har alls mycket pengar kvar :S Hoppas att pengarna räcker till allt som ska handlas denna månad.

Fan nu kommer jag ligga sömnlös pga det också :S

Puss och kram



      

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: