Onsdagen
2008-07-16 / 21:17:38 / Allmänt

Idag vaknade vi kl. 8 ungefär, gick upp och la fram några mackor för att senare äta frulle. Jag skulle försöka städa lite idag hade jag tänkt, men lilla Nathalie har fått för sig att man hela tiden måste underhålla henne annars sitter hon på golvet och grinar. Det är ju lite störande att försöka diska när det sitter en skrikande unge och sliter en i benen, så man får ta lite då och då. Tillslut så fick jag dammsuga, efter många om och men. Efter det så gick vi och mötte mamma som skulle komma över på en fika. Dumle och Nova var ju självklart med. Det var trevligt att ha mamma här idag. Jag är ju oftast där annars. Sen följde jag och nathalie mamma en bit på vägen hem, sen begav jag mig hemmåt. Efter ett tag kom emil hem och jag fick reda på att han är ledig torsdag o fredag med full lön.. *lyx*

Nu ligger både Nathalie och Emil och sover. Eller Emil gick nyss och la sig, men han slumrar nog snart.

Imorgon ska Jag, Nathalie och Jessica ut till babyland och babyproffsen för att kolla lite grejer. Idag är det prick 1månad kvar till bf för henne.
Hoppas att bebisen kommer snart, så att man kan få snosa lite på h*n :)

Puss och kram

Shit va längesen, här är Nathalie ca 6dagar gammal. Det är snart 1år sen :S

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: