Nu var det ett tag sen igen...
2008-07-12 / 23:33:35 / Allmänt

Sitter här och försöker skicka bilder till mamma via mejl. Hahaha nu har jag äntligen kommit på varför bilderna krympte när jag la in dom :P Det står liksom med STOR TEXT att om man vill ha dom i rätt format så får man bifoga bilderna som filer istället ;P hahaha vad dum man känner sig :P

Aja, datorn är jävligt seg så jag blir nog sittandes en stund.

Annars då? Ja, det har inte hänt så mycket sen senast. Pappa var nere och hämtade grabbarna igår (fredag) så jag passade på att gå över till mamma och träffa honom. Det är alltid lika trevligt att träffa pappa. Efter det så gick vi ner och mötte Emil vid tåget, han hade fått sluta tidigare så han var hemma vid halv 2 :) Vi kom hem sen gjorde vi inte så mycket. Och idag har det inte heller hänt så mycket. Jag var uppe hos syrran en sväng och testade ut lite grejer till bröllopet nästa lördag. Min kusin ska gifta sig i näshulta kyrka så vi ska åka dit, Jag, Nathalie, Roni och Lillen. Emil stannar hemma för han är ju somsagt inte så social av sig.
Imorgon kanske Matias, Sanna och Oliver kommer på besök ifrån göteborg. Hoppas att dom tittar förbi här hemma hos oss. Emil pratade iaf om att dom skulle göra det.. men man vet aldrig.

Ne, nu ska jag försöka få iväg bilderna!

Puss och kram

Nathalie o Nova på himpan

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: