Helgen + lite till
2008-07-23 / 13:40:59 / Allmänt

Nu är jag tillbaka... har inte riktigt orkat skriva något här sen i lördags morse.. men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det.

I lördags var vi ju på bröllop, det var jätte fint och jätte trevligt. Lite många engelskmän för min del, men det var väl värt att åka dit iaf :) Carina (kusinen) var jätte vacker i sin brudklänning. Hoppas att dom lever lyckliga i alla sina dagar :)
Pappa uppträdde på bröllopet också.. han var jätte duktig. *stolt dotter* Det var bra gjort pappa!

På söndagen så slog nathalie upp ögonen kl. 7 :S inte kul men bara att kliva upp. Vid 11 kom emelie med bilen och pappa stack iväg för att hjälpa till att plocka bort grejer från lokalen där bröllopsmiddagen hade varit. Efter ett tag kom Linn o Charlie och hälsade på. Tack för att ni ville titta förbi, jag hade jätte trevligt och det verkade nathalie också ha. Hahah Nathalie skrämde slag på Charlie. Inte direkt kul, men det var jätte gulligt ändå. Hoppas att jag och Nathalie kan komma upp den 22 augusti. Ska försöka fixa det! Måste bli bättre på att hålla kontakten med er!

Imåndags var vi bara hemma. Igår var vi över till mamma och lunchade *Tack för maten mamma* Och idag har vi bara varit hemma. En kompis kom över en sväng men har åkt igen o Nathalie ligger o sover.

Nu ska jag ta och äta upp resterna från igår.

Puss o kram

Kusinen gifter sig             Andra kusinen som brudtärna  Linn o Charlie           
                                                   

  


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: