En tidig morgon!
2008-07-14 / 06:53:37 / Allmänt

Nathalie bestämde sig för att slå upp ögonen strax efter att pappsen gick till jobbet. Jag var ganska pigg så mig gjorde det inget, men man känner att ögonlocken är lite småtunga :P

Idag ska vi till mamma o lämna en klänning som mamma ska sy in åt mig. Sen blir det att åka hem och invänta emils mamma som aldrig kan säga tider !!!! Vi ska nämligen åka och handla men eftersom att hon aldrig säger någon tid så får man ju sitta och vänta på henne. Kul att sitta hemma hela dagen och vänta på henne så kommer hon väl att komma när Emil har slutat jobba vid halv 6 eller nått. 

Ne, nu ska jag nog slänga mig i duschen tror jag, hoppas att Nathalie tillåter det :P

Puss och kram

 (Mina älsklingar)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: