Eksem
2008-07-04 / 17:32:05 / Nathalie

Ja nu har man kommit hem från vårdcentralen och apoteket. Nathalie har fått eksem i ansiktet, bröstet och ryggen så dom proppade på min  salvor och en flytande sak som vi ska behandla henne med. Fan jag hoppas verkligen att salvorna hjälper, står inte ut med att se att hon lider. Hon är ju pigg och jätte glad, men det kliar ju sådant. Den orala/flytande medecinen är för klådan så vi får hoppas att den lindrar det hela för henne.

Just nu så sover både nathalie och emil. Nathalie har nu sovit ca 2 timmar :D skönt för henne, men jag har inte gjort mycket annat än att diska. Jag ska dock stor städa på måndag när Emil är och jobbar sin första dag på Ericsson. Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska rulla iväg, är så fruktansvärt hungrig men vi ska gå till mamma och äta kl. 19 så det får vänta tills dess. Grillat, grillat, grillat.. mums!

Puss och kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: