Babygrejer
2008-07-17 / 15:09:24 / Allmänt

Nu är jag hemkommen från en shopping runda med Jessica. Vi var på babyland o babyproffsen gud va grejer det finns. Jag kommer ju knappt ihåg va man behövde innan dom föddes. Men jag proppade på henne saker för ca 1100 kr :P Lite smått o gott som man kan behöva. Var ju längesen man köpte sånna saker.. numera är det ju leksaker och kläder som man shoppar till barnen. Måste köpa något till Jessica sen när hon har krystat ut bullen i ungen... vi gick ju 4 bodys av henne så då är det inte mer än rätt att jag ska ge henne något till den lilla, och det gör mig inget för jag älskar ju att shoppa barnkläder :D

Nu ligger Nathalie halvvaken i vagnen och Emil på soffan. Jag själv ska nog gå o fixa något att äta tror jag eller fixa en matlista eftersom att jag och mamma ska åka och handla imorgon.

Aja.. bus o gos!!

Min älskling på himelstalundsbadet

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: