Uppe innan tuppen..?
2008-12-18 / 02:53:21 / Allmänt

 Ja, då var man uppe långt innan tuppen ens hade fått tankar på att kliva upp. Nathalie, min älskade dotter, vaknade o vägrade somna om, och efter ca 1 timmes försök så klev vi upp ihopp om att Emil iaf skulle kunna få sova. Nu vill hon bara springa omkring o verkligen stampa i golvet, vilket grannarna troligtvis inte uppskattar så här dags. Själv är jag inte så farligt trött så mig gör det inget men det är ju så jäkla träligt när dom vill springa omkring och dom inte får det. Då får man locka med annat, så nu sitter vi här o tittar på youtube o leker med en pappers lapp :D

Tur att hon oftast är lättroad.För nu sitter hon och skrattar.. det är ju inte heller så bra att hon skrattar för det betyder oftast på att hon inte kommer att somna än på ett tag :P Aja nu ska jag leka lite med lilladamen :)


Sov gott alla snarkisar !!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: