Trött efter en jobbig natt
2008-12-12 / 11:21:05 / Allmänt

Usch, natten till idag var inte kul. Nathalie vaknade halv 12 o skulle busa. sen var hon vaken till halv 3 :D jätte kul!! Hon var ju nöjd så jag ska väl inte klaga, men det är jobbigt när man själv har tänkt att sova då pga att man är skit trött. Men det är bara att gilla läget.

Ikväll är det IDOL final :D Så då ska det bänkas framför tvn med lite gott. Ska bli kul att se hur det går för dom. Jag tror ju dock att det inte blir någon match för Kevin. Han har varit bäst från början o han KOMMER att ta hem det här!!! Om han inte gör det så är det endast för att sverige glömde rösta. Jag är dock en sån som hejar på folk  men jag röstar inte. Känns lite larvigt eller vad tycker ni? Jag har emils syster som röstar för oss båda. Hon röstar varje fredag :D Hoppas att hon hör av sig i helgen, så att hon kan komma o hälsa på o se nya lägenheten.

Imorgon ska vi till Ikea o Karlssons i Linköping/Motala måste handlas hem saker till lägenheten så att den blir klar nångång. Gardiner är ju ett måste i en lägenhet o då måste man ha gardinstänger :P Har ju inte så fruktansvärt mycket pengar kvar så man får snåla lite nu. Eller vi har väl inte så jäkla dåligt ställt men vi har slösat jätte mycket den här månaden då vi har ätit ute för mycket. Aja, efter nyår blir det ändring'!!!

Mitt nyårs löfte är att gå ner i vikt o sluta äta massa skräp o dricka Coca Cola. Vill inte föra över våran livsstil till nathalie, hon förtjänar bättre!!

Ne nu ska jag mysa med min dotter!

Puss o kram 


  

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: