Tror ni inte...
2008-12-14 / 11:38:24 / Allmänt

Att när jag efter ett tag kollade på¨gardinstängerna för att jag skulle sätta upp dom så har vi köpt för korta!!! Det stod på skylten ovanför stängerna att dom skulle vara 90 - 210 cm.. men när jag kom hem o läste på skiten så var dom 70-120 cm :S Jag vet. jag får skylla mig själv som inte läser på grejerna innan jag köper dom. Men ni skulle testa gå på ikea med emil o hans mamma + en tjurig unge. MAN BLIR STRESSAD!!!! Usch, jag hatar att åka iväg med dom 2 :S

Aja. tur att jag har en underbar syster + hennes kille, som alltid ställer upp. Dom brukar aldrig vara omöjliga att få med till Ikea men nu kan dom liksom inte handla något då dom var i ullared förra helgen o shoppade för lite mer än dom hade :P
Så nu sitter jag o väntar på att dom ska ringa så att vi kan åka tillbaka till Ikea.


På återseende. Puss o kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: