Städat
2008-12-17 / 15:37:09 / Allmänt

Idag kom Helena hit en sväng. Hon skulle ha stannat längre, men dom ringde från hennes sons dagis o sa att han hade spytt så då var det bara att åka hem. Får ta igen det på fredag om han är okej :D

Så istället så städade jag. Det är så jäkla skönt när det är gjort :D Dammsugat o moppat golven o dammat är vad jag har gjort + lite disk :D Sedan gick jag för att hämta lilltjejen på dagis, gick en sväng till affären för att kunna göra lite mat om en liten stund. Korvstroganoff o ris, hoppas det duger till älsklingen o dottern :d Snart kommer ju älsklingen hem.

Imorgon är det dags för dagis samtal på morgonen. Uppföljning på inskolningen, ganska bra att dom har sånt tycker jag, så att man får säga vad man tycker + att dom får säga vad dom tycker.

Ne nu står min dotter o ropar: Mamma... mamma... mamma!! Pappa?

Dags att börja med maten!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: