Snart så
2008-12-23 / 21:58:26 / Allmänt

ska jag sätta igång med hårfärgningen. Nathalie somnade inte förrän vid 21 tiden och nu har Emil ockuperat toaletten så att jag inte kan sätta igång. Vi har 2 toaletter, det är inte det, men alla grejer liggen inne i badrummet, där emil badar med låst dörr. Så jag får vänta. Är ingen idé att sätta igång ändå, eftersom att om han är där inne, jag står o färgar håret och nathalie vaknar.. vem ska ta henne när båda är upptagna. Bättre att han då får bada klart så att jag kan färga i lugn och ro!


Imorgon = FÖDELSEDAG och JULAFTON!!! Vilket betyder god mat o massa skratt. Vi ska först till Emils mamma Siv och käka mat vid 13 tiden. Sen ska vi hem till min mamma efter det. Där iaf jag och Nathalie kommer stanna hela kvällen. Emil ska med men jag vet inte hur länge han stannar. Han är ju ingen "family guy" som gillar att umgås i flera timmar, tyvärr. Jag vill ju så gärna att han ska vara det, för jag älskar när han är med hemma hos folk. Vill ju ha min älskling brevid mig precis som alla andra har.

Aja, nu ska jag kolla på tv en stund o läsa anvisningarna på färgen!

puss o kram .. 2 timmar o 2 minuter kvar till Julafton

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: