Snart är det dags
2008-12-18 / 13:10:25 / Allmänt

att hämta lill tjejen. Ska gå om ca 5-10 minuter. För sen ska vi till läkaren. Vissa vet vad det handlar om, andra inte! Måste iaf ta reda på om det är något som är fel.  För det här är fan inte normalt. Hoppas ju att det inte är något konstigt men man vet ju aldrig med tanke på hur det håller på. Aja, uppdatering kanske kommer ikväll, beror lite på resultat m.m.

Just nu känns det som att allt bara är. Får väl se hur saker o ting blir i framtiden, just nu ser jag bara fram emot julafton då Nathalie har mer utav den här julen än förra när hon var 3½ månad gammal. Ska bli kul o se hur hon reagerar på alla paket o speciellt granen.

Ne nu måste jag packa lite kex o skit så att nathalie håller sig snäll hos doktorn!

Ska möta mamma kvart i 2 på sjukan så nu måste jag röra mig. Puss o kram

Favvo låten just nu btw är : T.I. feat Rihanna - Live your life!!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: