Skit trött
2008-12-21 / 08:41:42 / Allmänt

Igår så var det en lugn dag med tvättade nere i tvättstugan o jätte mumsig mat. Började med maten när nathalie hade gått o lagt sig vid kvart över 8 tiden. Tror att vi käkade vid 22 tiden eller något sånt.. lite sent men det var gott. Efter det så hämtade jag upp tvätten från stugan, sen blev det att slå in alla julklappar. Var inte så många, för alla är inte handlade :P Har beställt hem julklappar från ellos också, får se om dom hinner komma, annars får några personer sina julklappar efter jul :D

Nathalie har sovit skapligt bra hela natten men sen vid 20 över 6 så slog hon upp ögonen o började busa. Jag var inte direkt pigg på det, eftersom att hon nästan aldrig vaknar tidigare än 8. Men det var bara att ta tjuren i hornen o kliva upp ur sängen. Nu sitter vi här, efter att ha lekt inne i vardagsrummet ett tag, och jag kan knappt hålla ögonen öppna.

Satt o kollade igenom min mobil o jag hittade en gammal video på nathalie o emil när hon matar honom med ostbågar. Ska försöka lägga upp den på något sett. ( vet ju inte hur man gör sånna saker) Skit söt är den iaf.

Jaha, 3 dagar kvar till julafton o födelsedag !! Jävlar va fort det går...nu är det väl inte lång tid kvar innan nathalie är tonåring o ber mig köpa ut på systemet till henne eller att hon vill sova över hos en "kompis"
Ja, och så blir man 21 år gammal... bara 44 år kvar till pension.. deprimerande eller? Nja, jag tror att jag kommer hinna rätt mycket på den tiden. Förhoppningsvis hinna få fler barn, och kanske barnbarn.. ne men gud, nu blev jag gammal. Jag lägger nog ner mina tankar om framtiden ett tag. Ska nog citera Sanna: "Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag" väldigt kloka väggord du har hittat där :)

Ne nu ska jag pussa på min dotter som för övrigt sitter i mitt knä o myser redan.

Puss o kram o kom ihåg... Lev livet, det går aldrig i repris!!!

        

Byrån som vi köpte på ikea förra lördagen

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: