Nu får hon väl ändå..
2008-12-19 / 09:06:49 / Allmänt

ta o vakna min lilla tös. Iofs så gav jag henne välling när hon vaknade kl. 7 för jag orkade inte gå upp då, men nu vill jag att hon vaknar för vi ska snart åka iväg till mamma. Det är dags för marsipan bakande eller dags att göra marsipan gubbar som det så snällt heter, eftersom vi ska ju faktiskt inte göra marsipanen. Så jäkla över seriösa är vi inte :P Sen tror jag att vi skulle göra knäck o ischoklad med. Mamma pratade om spicy hot också, men jag vet inte om något blev bestämt. Jag lunchar dock gärna där, för det är ju såå satans gott.

Ikväll blir det en tripp hem till Helena för att käka lite gott o dricka lite gott. Våra karlar är ju på julfester med jobben så då tänkte vi passa på att njuta lite för oss själva :) Ska bli jätte trevligt.

Matthias, om du läser detta (deja vu, kolla syrrans blogg) så ska du veta att du är minst lika välkommen till mig och emil. Står alltid en dörr öppen för mina älskade syskon. Kom ihåg det om det är något, vad som helst!!! Jag älskar alla er syskon!!


Mor och Dotter!! Gud va jag älskar Nathalie!!  Finns ingen bättre än hon, dock så är Nova väldigt nära!!!
               

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: