Nu är skiten klar
2008-12-04 / 18:45:21 / Allmänt

Jepp, nu är nycklarna till den gamla lägenheten inlämnade o besiktingen är gjord. Vi åkte på 1500 kr för tapeterna i vardagsrummet men det är det värt, med tanke på vad vi trodde att vi skulle åka på. Parkettgolvet i vardagsrummet hade vi ju förstört lite + att golvet i hallen hade svarta fläckar efter vagnen, men det tyckte hyresvärden att det kunde hon stå för + att golvet i vardagsrummet syntes inte så jätte mycket så det låter dom vara som det är. Så med tanke på hur mycket vi kunde ha åkt på så är jag nöjd med 1500 kr :D

Tack Helena för hjälpen med städningen idag! Du är guld värd!! O tack för fikat o pratstunden. Det var trevligt att för en gångskull kunna sitta o prata utan att bli avbrutna av små barn :D

Efter besiktningen så åkte jag o nathalie ner på stan o köpte en datamus, en skarvsladd och en kortare antennkabel. Sedan bar det av hemmåt.. stack ner till pizzerian o köpte hem pizza också *fusk mat*

Kom hem, käkade o nu har jag busat med nathalie lite. Nu sitter hon här i mitt knä o kollar på schnuffel - bunnyparty på youtube. Har kollat massa andra klipp också, en favorit är imse vimse spindel :D Det är även hennes godnatt sång, sjunger alltid den för henne när vi ligger i sängen för att sova :D Mysigt!

Imorgon är det dags för julbak hos mamma med mamma o mina systrar, ja o nathalie såklart. Baka pepparkakor o lussebullar :D O i helgen blir det att packa upp i hemmet. dags att det blir fint här hemma nu.
Var prat om att jag o Helena skulle gå ut på krogen, men jag får tyvärr skjuta på det några helger. Måste få ordning här hemma först. Men du Helena, Du är välkommen hem till oss om du vill snacka skit o dricka lite bara :D Ringer dig imorgon så kan vi ju prata om det iaf :D

Emil ska jobba på lördag så då ska jag o nathalie passa på o packa upp massor.

Aja, mer kommer någon annan dag!!

Puss o kram o massa skoj

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: