Nu är han hemma
2008-12-20 / 13:35:06 / Allmänt

o vi har varit nere o käkat på pizzan. Mumsigt var det o nathalie är överlycklig över att ha sin pappa hemma igen :) 
Nu ligger han i badet o jag o nathalie sitter o lyssnar/tittar på klipp, eller hon springer runt i lägenheten o tittar till på datorn ibland :) Hon är så underbar min lilla tösa!! Va snäll hon var hemma hos Helena o Leo igår med.. o inte snacka om stolt för att hon fick vara vaken från 22- 00,30 bara för att vi skulle åka hem. Hon bara satt i soffan hos Helena o sken som en sol .. charmtrollet!
Kvällen hos Helena igår bjöd på mat o väldigt många skratt! Gud va våra barn är härliga ihop!

Idag ska vi inte göra mycket. Emil ska iväg o handla lite till maten ikväll. Vi ska mysa med tandoori kyckling, ris o en kall sås + sallad.. mumsig.

hade tagit ett kort på nathalie som jag skulle lägga in, men hon snodde min mobil o sprang iväg, så den kommer senare eller någon annan dag.  Så det blev ett annat kort istället.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: