Hemma från Eskilstuna
2008-12-22 / 18:06:38 / Allmänt

Nu har vi kommit hem från en dags tripp till eskilstuna (min älskade hemstad). Tyvärr så hann jag inte hälsa på någon förutom min Morbror och min morfar. Skulle igentligen bara till morfar o hämta julklappar men vi fick inte komma innan 12 o var tvungna att åka igen senast kl. 14,00, så vi tyckte att det skulle bli lite kort för att ändå ha åkt alla 13 mil så passade på att åka lite tidigare så att vi hann förbi min morbror. Jätte kul att träffa han, Anki och Calle. Så underbar Calle är.. precis likadan som sin far. Åkte ju sen hem till morfar o gun där vi fick risgrynsgröt o skinkmacka. Mums mums var det! Fick även min födelsedagspresent o julklapp + att nathalie fick en julklapp. Jag fick 1000 kr som ska gå till lägenheten ;D o nathalie fick 500 som ska gå till henne såklart :D

Emil ringde nyss o sa att han var på väg hem nu. Så han kommer väl vid 7 tiden ungefär. Han fick jobba över idag, men det kan det ju vara värt. det visar sig ju både i plånkan + att man hamnar på rätt sida hos chefen ;P

Imorgon ska jag o nathalie ner på stan o shoppa sista klapparna med alla andra människor som får lön imorgon :P Men det är ju sånt som blir när man inte har hittat grejer till vissa. Hoppas att mitt paket som jag har skickat efter kommer imorgon .. (håll tummarna) sen blir det att köpa hårfärg för jag ska färga håret. Vet fortfarande inte vilken färg det blir men det får vi se.

Nu ska jag leka med nathalie o sätta på potatisen så att maten är klar när emil kommer hem.

Puss o kram

Bilder från dagen kommer imorgon!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: