God jul / god fortsättning
2008-12-25 / 14:43:13 / Allmänt

Gårdagen var väl helt okej. Orkar inte skriva om det för just nu så är jag såååååååå jävla irriterad!!!!!

Ibland önskar man att man var singel. Men så är inte falllet och då får man göra det bästa av situationen.
Om nån/några timmar ska jag åka över till min syster och fira lite jul, då min pappa kommer dit o hälsar på. Så att han får sina julklappar han med. Saknar min pappa något oerhört mycket. Han är ju trotsallt världens bästa pappa!!! 

Här kommer iaf lite bilder från igår!!


    


Hemma hos Nathalies farmor   

                                 Kusinerna Nellie och Bella   Kusinen Robin      Nellie hjälper tomten

                         
                                                                                        Kusinen Robin igen
   


Hemma hos Nathalies Mormor

Novas fasters hund (Laban)                                                                                                                     Tomten var på besök
            


           


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: