Fy helvete vilken jävla natt
2008-12-20 / 02:56:18 / Allmänt

Kvällen hemma hos Helena var helt underbar! Hade skit kul gumman, det där får vi ta o göra om. Men däremot är det inge kul när karln ringer o säger att han missade bussjävlen hem o vet inte hur fan han ska ta sig hem eller vart han annars ska sova inatt. Alla jobbarkompisar har dragit hem o somnat för längesen, så jag har suttit här från 01,25 tills nu o jagat någon som kan köra hem honom. O nu (efter att jag har ringt o väckt mamma för 2a gången) så ringer han o säger att han fick tag på en jobbarkompis som han får slagga hos tills imorgon.

Så nu ska jag göra samma sak.
Mer om gårdagen o kvällen kommer imorgon!

God natt!!!

Förlåt mamma, men tack för att du finns!! Jag älskar dig <3

ps.. nu är det inte många dagar kvar till jul!!!


     


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: