Funderar på...
2008-12-10 / 10:48:53 / Allmänt

att lägga ut en önskelista så att alla (min familj) kan se vad man önskar sig. Är ju båda jul o födelsedag som kommer om exakt 14 dagar :D Men vad önskar man sig igentligen!? Jag vill ju bara ha saker som är till lägenheten. Vill ju inte ha något till just mig själv. Förutom en tattuering då. Men det har jag önskat mig dom senaste 7 åren o fortfarande inte fått. Iofs så fick jag pengar så att jag kunde tattuera mig för 2 år sen, o jag bokade tid o allt, sen fick jag reda på att jag väntade nathalie och då vågade jag inte tattuera mig ifall att något skulle hända med henne.

Men lite smått o gott kan jag nog skrapa ihop till en önskelista.

Här kommer lite grejer som jag önskar mig.


LACK vägghylla 99kr svart x2 till vardagsrummet

MALM Byrå 3 lådor 749 kr Mellanbrun till sovrummet



LACK hylla 699 kr svartbrun till vardagsrummet som tvhylla


DETOLF Vitrinskåp 499kr till vardagsrummet svart

NORDEN vitrinskåp 2995 kr  svart


MALM byrå 2 lådor svart 449 kr hallen


Sen gärna pengar till en tattuering

Presentkort på IKEA eller andra inrednings ställen

Förstoring på Nathalie (gärna canvas tavla)



Ne nu ska jag prata klart med mamma sen blir det att packa upp saker o sätta upp lampor

puss o kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: