Ensam mamma söker...
2008-12-27 / 03:09:38 / Allmänt

Lägenhet!!!

Ja, många av dom som känner mig har ju vetat att jag och Emil inte har haft världens bästa förhållande, men att vi skulle bryta upp nu, det hade jag ingen aning om. Men det blir nog bra tillslut
För er som inte fattar så i går (torsdag) så bestämde jag och Emil att vi ska separera. Inte bara flytta isär utan göra slut och bara ha kontakt pga Nathalie. Så därför har jag åkt till min pappa i Eskilstuna för att komma bort hemifrån. Gör så ont att se honom men att inte få röra, och veta att jag älskar honom men att han inte älskar mig längre. Men jag kan fortfarande inte låta bli att tro att det faktiskt hände något på den där jobbfesten. Det är ju efter den som han vart konstig, så jag tror att det trotsallt hände något. Fick iaf reda på att han inte alls sov hos sin jobbarkompis Carlos, utan hos en jobbarkompis som heter Linda.. Han ljög mig rätt upp i ansiktet om det, så varför skulle han inte lika bra kunna ha knullat på henne. Det är iaf vad jag tror. Han nekar men det gjorde han ju med att han hade sovit hos henne med. Aja, nu är som sagt steget taget. Nu ska jag och nathalie flytta ifrån EmilAllt kommer att bli bra tillslut, men först ska man ju ha en lägenhet. Och jag vill ha en NU!! Klarar inte av att bo ihop med honom mycket längre. Känns så jävla konstigt. Han vill ju inte ha oss där heller. Det märkte man idag när han ringde o jag sa att jag skulle komma hem på tisdag för att betala räkningar o sånt.. men det är lite svårt för honom att betala räkningar som jag inte vet vart dom ligger. jag har ju 14 platser som jag har allt på, men han vet ju inte vilka som är nya eller gamla så det är lika bra att jag åker hem o betalar skiten o sen sticker igen isåfall. Hoppas att jag får en lägenhet snart!!! Håll tummar o tår för mig och Nathalie!!

Imorgon ska jag och Nathalie träffa Linn och Charlie på dagen, sen ska jag, nathalie, pappa och grabbarna ut till Kusinen Pillan och hennes familj för att ta en fika o snacka lite skit. Saknar ju min storkusin (hon är äldst) 

På söndag blir det att träffa Emelie en stund, sen vet jag inte vad som hender. Vill träffa Becca med, har inte träffat henne på 2½ år :S Skulle vilja träffa min janne också, men vet inte riktigt om han vill. Får väl skicka iväg ett mess till han o fråga. 

Aja, nu är det väl dags att sova om man ska orka upp imorgon vid halv 9 senast, för jag vill ju hinna träffa Linn ett tag innan hon ska iväg. 

Puss o kram till er alla

 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: