Dagen som gått så fort
2008-12-23 / 19:02:07 / Allmänt

Idag vaknade vi o stack ner till stan ganska snart, träffade upp Mamma, Nova och Helena för att sedan gå en liten sväng. Efter ett tag sa vi hejdå till Nova o Mamma så att jag och Helena o Nathalie fortsatte själva. Vi gick o gick o gick o gick.. tillslut hittade vi lite grejer att köpa.Vi tog även en lunch på 4a kök :D Hittade en jätte fin klänning på Åhlens till Nathalie. Den ska hon ha imorgon :D

Ja, när jag kom hem så stack jag ner till affären o hämtade ett paket som hade kommit med lite julklappar som jag hade beställt + att jag handlade prinskorven o syltan som jag skulle stå för hem till mamma imorgon. Sen slog jag o Nathalie in julklapparna o efter ett tag kom mamma o hämtade dom, prinskorven och syltan. Sen började jag med maten. Så jag och Nathalie har nyligen ätit och nu sitter vi här. Emil åkte för ett tag sen hem till en kompis. Jävlar honom om han drar iväg imorgon eller på nyår!!!!

Aja, nu ska jag ringa Helena o beklaga mig lite.


Puss o kram

God Jul, imorgon fyller jag 21 år.. skål o välkommen till ålderdommen :P

Ps.
När Nathalie har somnat ska jag färga håret.. bild kommer senare på vilken färg :P

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: