Andra advent
2008-12-07 / 09:14:47 / Allmänt

Sitter här vid datorn med min älskade dotter i knät. Hon älskar verkligen att kolla på sina klipp på youtube, då vi har suttit här i över en halv timme. Men jag börjar känna att hon håller på att tröttna nu. så jag ska fatta mig kort.

Satt här när mobilen började pipa, dvs jag fick sms.. av Linn  som löd: Ha en jätte mysig Andra Advent. Puss o kram Linn  o Charlie! Shit.. det är fan andra advent.. det betyder att det är lite mer än 2 veckor kvar till julafton :S  Vi har inte ens fått upp några advents ljusstakar i fönsterna, men det kommer idag för hoppningsvis. Ska iaf plocka upp dom i veckan.

Idag är det tvättning som gäller. Har massor med tvätt. 2 Ikea påsar o en tvättkorg :S Har inte tvättat på 2 veckor pga flytten. Ganska mycket sängkläder iofs men nathalie har slut på byxor nu o emil har slute på kallingar så nu måste det tvättas :D

Aja, nu ska vi gå o kolla på disney channel eller någon av dom 3 kanalerna fan när jag var liten så såg man fram emot disneydags på lördagar kl. 18. Nu mera kan man se det när man vill.. tänk vad det har gått frammåt i utvecklingen på 15 år :D


På återseende!'


Kramar o massa skoj

Min älskade dotter !!!!
.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: